Vadbe

Trening za ženske| Chuck Mal: vadba

Funkcionalni trening, kar pomeni, da so vaje BREZ koreografije (kdo bo pa po službi še razmišljal o triple step korakih, prosim lepo!), sestavljene tako, da so zabavne, srednje zahtevne in dinamične. Vsak trening je drugačen, včasih uporabljamo uteži, včasih delamo le na izboljšanju kondicije. Cilj vadbe je krepitev in oblikovanje mišic, izguba telesne maščobe, povečanje gibljivosti, razteznosti in vzdržljivosti. Seveda stremimo tudi k izboljšanju koordinacije (kot Garmin, ampak brez preračunavanja) in ravnotežja ter pospešitvi metabolizma. Na koncu ostane odličen občutek, da smo naredili nekaj zase!

Petrin trening MIX trening |power pilates

MIX TRENING: Odličen trening za izgorevanje maščob in oblikovanje postave, sestavljen iz aerobnih in anaerobnih vaj, primeren za vse starosti, za začetnice in tiste z veliko izkušnjami! 🙂

POWER PILATES: Edinstven sistem vadb , ki povezuje vaje za krepitev, vaje za gibljivost in vaje, kjer za obremenitev uporabljamo upor. Brez poskokov. Razlogov, da se nam pridružiš je mnogo:
• izboljšanje telesne drže,
pomoč pri bolečinah v hrbtenici,
• povečanje sposobnosti v vsakdanjem življenju in s tem izboljšanje kvalitete življenja,
• izboljšanje kontrole telesa,
• izboljšanje samozavedanja telesa in samozavesti,
krepitev mišičnega sistema, predvsem mišic trupa in hrbta,
• izboljšanje ravnotežja in koordinacije,
oblikovanje telesa,
• zavestno Pilates dihanje,
sprostitev,
• protistresno delovanje,
• pomoč pri težavah z inkontinenco,
• izboljša se ravnotežje zaradi česar postane gibanje bolj harmonično,
izboljša se spanje in obvladanje stresnih situacij in
• obogati ter izboljša današnji prehiter način življenja.


Jutranji trening bootcamp

Oblika funkcionalnega treninga (bolj znanega kot boot camp), kjer kombiniramo vadbene elemente tako, da se najbolj približamo naravnemu in uporabnemu gibanju. Tako izboljšamo koordinacijo, agilnost, vzdržljivost, eksplozivnost, hitrost in stabilnost. Ker pri vadbi ne izoliramo posebne skupine mišic, da bi jo trenirali, je vadba sestavljena zelo dinamično in še zdaleč ni dolgočasna! Primerna za vsakogar, ki se rad malo potrudi in dobro prepoti!

 Taktični Borilni Sistemi | vodi Matjaž

TBS predstavlja skupek borilnih veščin (JDK, SILAT, PANATUKAN), pri katerih so najbolj poudarjeni elementi, potrebni za cestno samoobrambo. Treningi so namenjeni tako moškim kot ženskam, ne glede na starost (od 18. – 99. leta), fizično pripravljenost ali poznavanje borilnih veščin (začetniki in poznavalci). Na treningih se učimo različnih udarcev (z roko, z nogo,…)reševanja iz prijema nasprotnika, naučili se bomo poznavanja šibkih telesnih točk ter uporabe noža in palice kot orodja za samoobrambo. Zasnovani so dinamično, na njih boste pridobili konkretno znanje samoobrambe, ki v dani situaciji dejansko deluje, hkrati pa poskrbeli za vašo fizično pripravljenost.


SUPERMAMI in MINI KALČEK vodi Maja

Super mami je vadba za mamice po porodu, ki lahko na vadbo pridejo skupaj s svojim malčkom- mini Kalčkom. Okrepile bomo od poroda oslabljene mišice, pridobile na moči, ki je potrebna, da bomo vedno težjega Kalčka lažje dvigovale, da bomo odpravile bolečine v križu in ramenskem obroču in seveda, da bomo svoje telo lepo oblikovale! Mišice medeničnega dna bodo zopet dobile oz. bodo okrepile svojo namensko funkcijo, vadba vam bo povrnila energijo in samozavest. Ker pa so naši Kalčki v prvem letu najpomembnejša oseba v življenju, bomo svojo pozornost namenili tudi njim!

Kaj in zakaj?

  • Vaje za moč in oblikovanje telesa.
  • Vaje za koordinacijo telesa in stabilizacijo sklepov.
  • Vaje za lajšanje bolečin v križu in ramenskem obroču.
  • Za izboljšanje telesne drže.
  • Predstavitev samomasaže.
  • Okrepitev vezi z malim Kalčkom.
  • Okrepitev mišic medeničnega dna.
  • Osebni pristop (da se vaje izvaja pravilno in s tem kvalitetno je vadeča mamica pod budnim očesom vaditeljice, vaje so, če je potrebno, prilagojene vsaki posameznici…)
  • Strokovno vodenje.
  • Odpravljanje stresa in depresije.

Zaradi visoke kvalitete vadbe z osebnim pristopom je število vadečih omejeno na 8.


LifeDance vodi Mateja
Ples je umetnost in pa tudi šport.
Posameznik  na plesni vaji pridobi posluh za glasbo in ritem. Poleg tega razvije tudi vseh sedem motoričnih sposobnosti: moč, hitrost, gibljivost, koordinacijo,ravnotežje,preciznost in vzdržljivost. Razvijemo pa tudi dve drugi sposobnosti, mentalno in psihično moč.
Gre pa tudi za plesno vzgojo, oliko, vedenje.  Gre za oblikovanje “mladega” duha in radovedne duše v potrpežljivo, prilagodljivo  osebo, polno ustvarjalnega navdiha.
 
Ples zelo pozitivno vpliva na nas. Pomiri napet um,preprečuje stres,odganja negativno energijo in fizično napetost.
 
Med sproščanjem se znebimo odvečne energije in napetosti v telesu, ki je nastala zaradi stresa.
Ali si vedel?
Da sprostitev ni telesno stanje, ampak proces s katerim dosežemo, da uravnovesimo svojo energijo,se počutimo srečnejše in svobodnejše, zato je lahko tudi ples tvoj novi način s katerim se boš sprostil 🙂



Joga


Yam Flowvodi Polona

Imenuje se po čudoviti indijski učiteljici Yamuni, ki je Polono navdihnila s svojo predanostjo in ljubeznijo do vseh ravni joge: fizične, umske in duhovne. Z glasbo, dišavami, z gibanjem in petjem bomo prebujali yin energijo in moč, spontanost in odprtost ter širili in poglabljali svoj notranji svet.

Za večjo ljubezen do sebe in na tej osnovi boljše odnose z drugimi!

Ajurvedska jogavodi Saša

Program je sestavljen za vadbo 60 ali 75 minut.

Začnemo tako, da se sede na tleh umirimo, ponotranjimo svojo pozornost in začutimo svoje telo. Nato delamo različne asane oziroma jogijske vaje, s katerimi izboljšamo prožnost telesa, razrahljamo napetosti v sklepih in mišicah, izboljšamo pretok energije v telesu in osvežimo možgane.  Temu sledi joga nidra – sproščanje v ležečem položaju z zavedanjem posameznih delov telesa. Med sproščanjem zavestno potujemo po posameznih delih svojega telesa in se globinsko sprostimo.  Nato izvajamo pranajamo za čiščenje in širjenje diha. S tehnikami dihanja okrepimo pljuča, umirimo in osredotočimo um ter izboljšamo spomin in koncentracijo. Na koncu se usedemo v meditacijo in doživimo stik s seboj, brez napora ali strahu. Srečamo tistega pravega sebe, ki je dovršen, čist in popoln. Meditacija je umetnost, kako s harmonijo prežeti telo, um in zavest. Po vadbi se počutimo poživljeni, polni energije in moči za srečno življenje. 

 

– spoznali bomo pomembnost povezave med telesom in umom ter se jo naučili uporabiti kot orodje za kultiviranje dobrega počutja


Skrivnosti jogavodi Brina

Kdaj ste si nazadnje vzeli čas samo zase? Brez telefonov, brez obveznosti in misli kaj vse je potrebno še postoriti? Tempo današnjega življenja nas velikokrat prisili, da pozabimo nase in na svoj notranji mir.

Skrivnosti joge nam bodo pomagale odkrivati prav to. Poskrbeli bomo za boljše fizično zdravje in umiritev uma. Vadbo bomo pričeli s pranajamo, ki nam bo pomagala odstraniti blokade v energetskem telesu. Nadaljevali bomo z asanami, sinhroniziranimi z dihanjem, ki bodo poskrbele za gibljivost telesa, razrahljano napetost v sklepih in mišicah, boljšo koncentracijo, pozitivne misli, krepitev mišic in za boljši pretok energije v telesu. Vadbo bomo zaključili z globokim sproščanjem ob zvokih tibetanskih skled.

Vadba je primerna za vse starostne skupine in za vse stopnje jogijskega znanja.

Vinyasa Flow | vodi Nina

Občutenje lastnega telesa, notranjih občutkov in spoznavanja lastnega načina razmišljanja nam daje možnosti za spreminjanje navad. Pri vadbi joge bomo razvijali samozavedanje in iskali ter premagovali lastne omejitve. Skozi učenje jogijskih položajev-asan, različnih tehnik dihanja-pranayame, kratkih meditacij in sporoščanja bomo negovali, razvijali in spoznavali sebe.

Beseda vinyasa pomeni nenehno “postavljanje stvari nazaj v okvir”, zato se med vadbo različnih jogijskih položajev- asan pogosto ponavlja določena sekvenca gibov, ki vračajo in pripravljajo telo in telesno energijo za nov gib. Zaradi te lastnosti postane Vinyasa joga dinamičen način vadbe joge. Gibanje telesa je smiselno povezano z dihanjem, zaporedje asan pa je odvisno od namena vadbe (npr. usmerjanje na določeno čakro oziroma stimuliranje določenih živčnih pletežev, dvigovanje življenjske energije, spodbujenje telesne presnove, raztezanje, umirjanje miselnih tokov, krepitev telesa in imunskega sistema…).

Vinyasa joga je torej primerna je za vse, ki radi raziskujejo, za vse ki bi radi postali bolj “fit telesno, kot tudi v glavi”. Vadbo si posameznik lahko prilagodi po svojih zmožnostih, glede na trenutno počutje.


Tečaj meditacije | vodi Daška

Tečaj meditacije je namenjen vsem, ki bi radi spoznali meditacijo in si za začetek želite podporo in vodenje pri razvoju svoje lastne meditacijske prakse. Imeli bomo osem srečanj (po 1 uro) – na vsakem srečanju bomo na kratko obdelali nekaj teorije, razgibali telo za boljši energetski pretok in zaključili z vodeno meditacijo. Vsebina se bo nadgrajevala, da boste korak za korakom poglabljali vaše znanje. Vodene meditacije vsebujejo vizualizacijo, samozdravilne vaje, postopno poglabljajo vajo koncentracije, stik s sabo in s sedanjim trenutkom.

Meditacija je enostavna tehnika, s katero se počasi naučimo sprostiti, umiriti, se začutiti. Meditacija pozitivno vpliva na naše splošno počutje; umiri naš um, uravnoteži čustva ter izboljšuje naše fizično stanje. Je neke vrste globok počitek.  Z meditacijo se učimo sprostiti, se prepustiti. Na ta način prekinemo stalno aktivnost in napetost in se umirimo; telesno in duševno.
Z meditacijo boste med vrvežem vsakdanjih misli in čustev začeli zaznavati tudi svojo globljo naravo, svoje bistvo. In večkrat, ko se boste s pomočjo meditacije povezali s sabo, lažje boste prišli v stik s svojimi resničnimi željami, potrebami…in jih (se) tako tudi udejanjili v svojem življenju.

Tečaj bo vodila Daška Mohar, ki že več let spoznava meditacijo in različne samozdravilne tehnike.


 
tadejVadbe/Joga